Se flere på HITME.NO

Helg!

2007-09-1504:51:28
Skrivet av Sandra Edlund

Det är sent och här ligger jag och stirrar mig blint på klockan. Den tickar.... Dags att sova Sandra!

En arbetsvecka har gått igen, det är fredag och jag kom hem från jobbet för någon timme sen. Nu är det ledigt igen! Så skönt!! Jobbet går upp och ner, den här veckan har det dalat neråt. Jobbigt!

Imorgon är det lördag! Hääärligt! Nästan så jag vill fira med en drink redan nu... en stark sådan så jag slocknar kanske.. ? ;) Näää, ett avsnitt Heroes sen snarkar jag nog fint! Maler på in i det sista försiktigt, har snart sett alla 23. Bara 4 kvar..

Igår på jobbet kom mamma in och tog farväl! Tackade för de här årena och berättade att hon skulle till tandläkaren för operation av en tand. Vilket hon inte trodde att hon skulle överleva.
Och jag trodde jag var värst när det kom till tandläkarskräck i familjen.. hehe.. verkar som mamma har en "akilleshäl"!

Hoppas Lasse höll dig hårt i handen mamma! *krama om*

Innan jobbet ägnades lite tid till att fixa och trixa lite med hemsidan. Tycker det är jättekul att hålla på och är jättetacksam till dig Baby att du är så snäll och hjälper till.

Ett resultat:

image381

                                    Skrivbordsunderlägg för den som vill sen




Kommentarer:
Postat av: Mamsen

Jodå jag överlevde. Men f...n vad det är jobbigt innan det är klart. Blääää!. Men du jag hade iallafall sinnesnärvaro att beställa tid åt dej. ha,ha gulligt gjort av mej va? / Mamma

2007-09-15 | 15:57:21

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback