Se flere på HITME.NO

Stress stress stress

2007-10-2606:28:02
Skrivet av Sandra Edlund

Idag har varit en otroligt stressig dag och hård natt.

Massa saker jag skulle hinna med idag inför helgen och sen även hälsa på hos mormor för en bit mat. Det är aldrig fel :)

La upp en av bilderna från fotograferingen hos André Karjel. Tyckte om fler stycken! :)

I helgen ser det ut som följande:

Är ledig från jobbet i natt på begäran av pojkvännen då jag ska kidnappas någonstans, vem vet var!!?? Övernatta på hotell någonstans är allt jag vet.
Har fått en packningslista och order om att sitta i bilen innan kl 14.00 idag. Spännande!!!
Otroligt svårt att packa när man inte har någon aning om vad man ska göra bara.. hihi... får hoppas det blir bra!

Sen vet jag inte riktigt när jag är hemma på lördagen, eftersom jag inte ens vet hur långt bort vi ska åka. Men under kvällen ska vi på 30 års kalas. Så då är vi tillbaka iaf! 
Dock så kommer jag inte vara långvarig på kalaset då jag är inbokad på gigg i Köping med The Swedish Bikini Team!
Tjejerna (Frida och Sara) kommer hit till Eskilstuna med tåg sen åker vi vidare i min bil till Köping och efter gigget beger vi oss på en gång till Sthlm. Där sover jag och Frida ut tills vi ska iväg på mässa i samband med tävlingen för nutrioutlet!

Gäller att ta vara på all tid för att vara så effektiv som möjligt!

Men nu måste jag verkligen få några timmars sömn också, får fortsätta packa det sista imorgon! :)

Trevlig helg på Er om vi inte hörs tills dess!

*Puss*



Kommentarer:
Postat av: Sanna

Godmorgon :)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback