Se flere på HITME.NO

Shoppingfredag

2007-10-0616:10:21
Skrivet av Sandra Edlund

Gårdagen blev en oväntad shoppingdag. Bidde lite mer inhandlat än vad tanken var. Skulle egentligen bara köpa en ny rouge som jag tappat i golvet häromdagen :(
Men väl inne på Make Up Store hos Merit så blev det lite mer än så... blev så fint sminkad och tipsad om vad som passar just mig. Så det blev en ny typ av rouge (sand), en ny ögonskugga (pilot) och sen en ny svart ögonskugga (pollution) till det fick jag med mig lite tidningar och en ansiktskräm. Jättesnällt av Merit!!

image405

Nya jeans blev det för både mig och Baby. Ett par jättefina svarta Replay jeans till Robban och till mig så blev det ett par jeans från Gina Tricot. Första gången jag köpt ett par jeans därifrån och jag är nöjd. Jättesköna och snygga!

       

Inne på Gina Tricot blev det även en söt hängseltröja. Precis som jag letat efter. 

Sen till sist blev det ett par stövlar/skor. Kände att mina fötter behöver ett par skor utan klackar också, utan att behöva gå i gympaskor så jag köpte mig ett par stövlar utan klack! Skönt :)



Blev ganska matt efter all shopping så det var riktigt skönt att kvällen blev lugn med American Pizza och tittandes på Idol hemma hos Merit. Det var jag, Robban, Andreas och Cia. Där bjöd Merit på en jättegod fruktig drink gjord på "Safari" som likören hette. Riiiktigt gott, finns tyvärr inte o köpa på systemet. Hon hade köpt den i Turkiet. Så nu fick man en anledning till att ut och resa igen ;)

Efter all pizza, drinken, goda kaffe latte och slappande i soffan så kände jag att det var dags att röra på sig lite också. Så det blev en timmes promenad innan det bar hemåt! Skönt! Behöver röra på mig mer...

Nu ska jag hoppa in i duschen och göra mig fin till att åka hem till Babys föräldrar, vars pappa Rolf fyller år och ska firas!

Sooolong! :)


Kommentarer:
Postat av: Meril

Hej Sandra, "tant" Meril här. Vad skådar mitt norra öga, en BRÖLLOPSTIDNING!?! Hmm, är det dags? Det har inte din Mamsen skvallrat om i såna fall.... Nu FÅR man ju titta i såna tidningar UTAN att man MÅSTE gifta sig, men.....

Postat av: Mamsen

Ska jag svimma eller... läser jag fel . Nyss hemkommen ifrån Peter som fyller 50 i dag. Där det har hurras och druckit diverse. Måste nog kolla upp vissa saker tror jag. I morgon åker jag nog till Briks.( tant Meril). Sandra vi ses på natten antar jag... / Nu ska jag sova....

2007-10-07 | 01:39:24
Postat av: mamsen

BRUKS MENAR JAG ÄR INTE HELT NYCKTER...

2007-10-07 | 01:41:48
Postat av: Sandra

Hej "tant Meril" och kära mor!.. ni är allt för roliga!
Nu ska jag lugna er + alla andra ni säkert skrämt upp (!) om att det inte finns några som helst bröllopstankar! Denna tidning fick jag inne på Make Up Store UTAN någon som helst anledning. Knappt så jag lagt märke till att den heter "bröllopstrender" ens. Men nu gjorde ni så jag fick upp ögonen på det.
Kul att ni är så uppmärksamma iaf! Hehe..
Hoppas ni haft det trevligt på 50 års kalaset, får prata mer sen!!
Drick massa vatten och några resorb, mamma så du kanske är människa imorgon! :)
Puss o kram på Er!

2007-10-07 | 01:55:07

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback