Se flere på HITME.NO

Onsdag 31 oktober 2007

2007-10-3122:13:01
Skrivet av Sandra Edlund

Igår var det premiär för att besöka den nya restaurangen "Centro" som ersatte gamla hedliga klubben "Rolling Rock" Riktigt fint och mysigt var det! Fin design och bra service tycker jag.
Fick ett glas champagne innan maten och drack rödvin till lammet som jag åt till huvudrätt. Jättegott verkligen! Tyvärr så var det lite för lite mat för hungriga mig, sådär fint upplagt som man knappt vill röra det för att inte förstöra upplägget. Eftersom det fanns mer plats i magen för en gångs skull så blev det lite dessert också. Äppelkaga! :)
En god kaffe-drink till det och jag var belåten!

image440

                                          Tack Baby för en underbar middag!

Idag fick jag finbesök, Frida och Ella kom hem till mig för att vi skulle kunna gå igenom det SBT gigg som vi har den 15 november i samband med Nutrioutlet tävlingen då vi ska köra vår "Pussycat Dolls" show. Dock en liten skillnad mot hur vi brukar göra då även alla andra tävlanden ska vara med på scenen och gå visning för bikinisar från Panos Empirio som sponsrar. Kan bli trixit men nu har vi ett hum om hur vi ska göra iaf och sen får vi hoppas att allt går så smidigt som vi tänkt oss!

Så vi har stått och dansat och sjungit i vardagsrummet mitt hela dagen, missade att ta en bild av detta. Hade troligtvis sätt vääldigt roligt ut.. haha.. Såg i mitt datarum att det såg kaotiskt ut efter att de gått!
Vi passade nämligen på att spela in lite musik till andra shower som vi har också!

image441

Nu sitter jag i soffan och tycker lite synd om mig själv, hostar och känner mig lite småsjuk! Måste ta hand om min kropp nu så jag inte blir sämre tills jag ska börja jobba!

Puss o host!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback