Se flere på HITME.NO

Kalles Kaviar MED BANAN!

2007-10-0814:37:21
Skrivet av Sandra Edlund

Sitter och tittar på tv då det är reklam och denna Kalles Kaviar reklam dyker upp i rutan där de säger att det nu finns Kalles Kaviar, blandad med BANAN smak!
Har sett den flera gången fast aldrig tagit till mig vad de egentligen säger... Banan och kaviar, kan det verkligen matcha?? Det är som när de finns de som säger att de vill ha ketchup på pannkakan! URSÄKTA!

Jaa, som ni förstår har jag alltså inte testat men är det någon som har det?? Funkar det verkligen för våra smaklökar??

    PLUS   


Nää, nu ska jag äta lite varm banan och choklad. Låter som en mkt bättre blandning tycker jag. Otroligt gott!
 


Kommentarer:
Postat av: Robban

Bananas och KAVIAR... uuuuusch baby, haha

Postat av: Anonym

ja jag håller med.. ussch usch usch

2007-10-09 | 16:49:58

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback