Se flere på HITME.NO

Helgen över!

2007-10-2114:21:30
Skrivet av Sandra Edlund

Då var det söndag igen! Har sovit länge så jag orkar jobba hela natten idag, ligger i soffan med en filt över mig och slö-tittar på tv samtidigt som ja surfar runt. Dessa härliga slapparsöndagar! Heeelt utan baksmälla! Bidde ett glas rött igår till lite Mongolisk mat, men inte mer än så...

I fredags bar det iväg mot El Stockholmo för att gå på möte med bla Malin Ericsson som håller i tävlingen tillsammans med Nutrioutlet. Flera söta tjejer var där och vi alla fick fylla i frågeformulär och fotas inför tävlingen. Finalen kommer hållas den 15 november på Blue Moon Bar då vi även kommer uppträda med The Swedish Bikini Team.
Kommer bli jättekul!!

Efter mötet far jag vidare i min lilla räser och åkte hem till Emma för att se hur hon har det i sin nya lägenhet! Jättemysigt verkligen! Hon har precis flyttat in så allt var inte riktigt på plats men jag tror nog att det kommer bli topp sen när det är klart!

Vi köpte lite mat från Daisy's och såg slutet på idol. Satt och snackade samtidigt som vi snaskade lite godis! Riktig mys tjejkväll! Hade jättetrevligt!

image427

Men nu är helgen och den lediga veckan över igen och det är dags för att jobba igen....

Puss o kram!


Kommentarer:
Postat av: Emma

Hej gumman! Tack för i fredags! Jättekul att du kom förbi och gjorde mig sällskap! Annars brukar ju fredagar vara en dag jag aldrig för något för jag jobbar så sent... jättetrevligt! Puss & kram

Postat av: Sandra

Tack själv tösen! Jättekul att få se hur din nya lägenhet såg ut, blev positiv överraskad efter hur du lagt upp det, som sagt :)
Det får göras om snart igen tycker jag..

Puss o kram

2007-10-22 | 23:12:18

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback