Se flere på HITME.NO

HELG... Uppsala -The Swedish Bikini Team - Hälsomässan

2007-10-2915:53:55
Skrivet av Sandra Edlund

Verkar som att all text inte följer med när man skickar in ett filmklipp till bloggen :( Trist!

Nåväl, fredagen var helt otrolig. Så himla tacksam för att du fixat och donat detta för oss Baby!

Efter att vi checkat in på hotellet och tagit oss ett glas vin så strosade vi runt en stund på stan och handlade lite smått o gott, åt lite god pasta och begav oss sedan tillbaka till hotellet för att duscha och göra oss iordning för att gå på en fantastisk italiensk restaurang "il gusto"
Där var det bord bokat och vi åt härliga 3 rätters tills vi höll på o spricka! Älskar Italiensk mat!!
Gott vin till maten och god kaffedrink på det!
Efter maten så ringde Robban till någon som skulle komma och göra oss sällskap. Det visade sig vara Sigtor och hans flickvän Ida som gjorde oss sällskap under en drink på hotellet först och sedan följde med oss för att titta på Takida där de spelade! Så himla oväntat men himla trevligt! Tog ett tag innan jag smält allt!! :)
Takida var gryyymt bra! Det var därifrån som videoklippet var. Han är så fruktansvärt duktig live och vilken respons de hade från uppsala folket sen då! Alla sjöng med och han behövde knappt sjunga överhuvudtaget!

image430

                                                               ..:: Takida Live ::..

Somnade gott efter denna härliga fredag! Tusen tusen tack ännu en gång! *puss*

På lördagen var jag lite mosig och tog det lugnt, tills det var dags att tänka på nästa grej. Packade mig klar för att åka till Köping och köra The Swedish Bikini Team. Men innan dess blev det besök hem till Magnus och Ann då Magnus fyllde 30. Så en snabbvisit där för att gratulera innan tjejerna kom med tåget så vi kunde åka vidare.

I köping var det lite småproblem då det även var ett band som spelade under samma kväll, men det hela löste sig rätt bra tycker jag och vi kunde samarbeta tillslut!  Eldshowen gick bra och vi fick jättepositiv respons från alla!
Sara Cameron som var med för första gången tyckte jag smälte in fint och gjorde ett bra jobb! Jättekul att hon var med, var länge sen vi sågs och fanns lite att prata om som tur var då vi åkte hem direkt efter gigget hela vägen till Sthlm.
Så vi satt och snackade hela vägen om allt möjligt samtidigt som Frida låg och snarkade i baksätet. Tösen var lite trött efter att kommit hem från Thailand precis!

Så himla skönt att få lägga sig när klockan var närmare 5 på morgonen. Sova några timmar för att sedan gå upp igen kl 12. Var så himla skönt när jag insåg att vi fick ställa tillbaka klockan 1 timme och sova lite extra...

Klara för att bege oss till Älvsjömässan där vi skulle representera oss själva i Nutrioutlet tävligen.

   

Där stod vi och såg allmänt trevliga ut och smaskade i oss massa kosttillskott!

Efter några timmar på mässan var det skönt att äntligen få bege sig hemåt och bara ta det lugnt!
Hemma väntade en underbar middag bestående av fläskfilé, potatisgratäng, sås och sallad. Tror aldrig det har smakat så gott! Lovely!! Precis som det ska vara en söndag :)

Känns att det var en tuff helg, kroppen min känner sig  lite sjuk och jag har väldigt ont i halsen! Otroligt skönt att vara ledig denna vecka.

Tog mig precis en lunch med Malin som jobbar hemifrån idag. Tyvärr kunde det inte bli någon lunch på favoritstället Ming Palace, då det brann upp i natt!
Resturangen ligger precis rakt över gatan från mig och jag har inte märkt någonting!! Snacka om att sova som en stock!

image433

Vi gick förbi för att kolla hur det såg ut, förstår inte vem som skulle vilja bränna ner detta ställe! Mordbrand! Jag är chockad!!
Så det fick bli lite Papas Tapas mat för oss istället.

Men en lunch är ugnefär vad min kropp klarar av just nu tror jag.
Ska ta mig lite varmt te och krypa ner i soffan nu!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback