Se flere på HITME.NO

Bilder

2007-10-2923:19:52
Skrivet av Sandra Edlund

Då ska vi se!

Nu har bloggen för The Swedish Bikini Team uppdaterats med lite bilder från gigget i Ludvika! Tänkte jag kunde visa lite bilder här med, har ju varit så dålig med att tagit bilder när vi är iväg.

image434

                                Här har vi mig och Ella minglandes innan showen

image435

                   Frida visar hur man rockar i en het Swedish Bikini Team outfit

        

Instruerar DJ Pimp Diddy om hur showen är upplagd, bild på mig och Ella igen  och sist ser jag livrädd ut för en galen rockabilly, haha.. sanningen är att han var väldigt trevlig.

Surfa vidare på www.theswedishbikiniteam.blogg.se för att se fler bilder!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback