Se flere på HITME.NO

Wallmans Salonger

2007-11-0202:09:06
Skrivet av Sandra Edlund

Idag blev det en tripp till Sthlm för att följa med Emma, Denice och Denise för att gå på Wallmans!

Trevligt att gå ut och träffas och beundras över de duktiga tjejerna/killarna som sjunger och dansar mellan att de serverar mat!

Blev riktigt imponerad av just en rödhårig tjej, guuud vilken grym röst hon hade. Helt sjukt! Gåshud när hon öppnade munnen helt klart!

Jag har varit på Wallmans 1 gång tidigare med jobbet och tyckte de var jätteduktiga då med. Men jag måste nog säga att det var bättre den här gången.

Denna gång var denne söte "maskoten" med också, så himla rolig med allt han gjorde!

image442

                                                                          Lille "Kino"

Vi blev servade med drinkar från baren och popcorn hela kvällen. Denise pojkvän jobbar nämligen i dörren på Wallmans, och därmed den fina servicen!
Sen fick vi även varsinna halsband från den lille maskoten :)

Lite andra bilder från showen:

       

Det var bla. ABBA medley, Studio 54 tema och skräcktema!

Självklart hände det mystiska saker under skräcktemat och då menar jag saker som inte var med i showen!!

Där satt vi och åmade oss om hur lättskrämda vi var och självklart kommer det upp saker som man varit med om tidigare! Nåväl, hela stället släcks ned och sen börjar showen.
Jag håller hårt om Emmas arm, att vara så rädd som jag blir borde vara förbjudet!
Då helt plötsligt så rör sig bordet och alla undrar vem som rörde bordet!!?? Men ingen av oss flyttade på det, så jag var fullt beredd på att det var någon under bordet som när som helst skulle hoppa fram! Men det hände inte.. och jag tittade under bordet och det var ingen där.. Mysko tyckte jag! Fortsatte titta och sen helst plötsligt så viker sig ena benet på bordet och vi alla skriker som ett par stuckna grisar! Shiiit, så rädd jag blev! Men garvar när vi sen insåg hur uppskrämda vi var!

När de uppträtt klart kom Denise pojkvän och vi berättade att bordet helt plötsligt rört på sig och gett vika. Just VÅRT bord när vi suttit och prata om hur RÄDDA vi är och just under detta TEMA!!
Då berättar han att det spökar där. Att det går en spökhistoria om att Vaktmästaren Helge som jobbade i salongen brann inne och lever vidare! Scary huh!!!??

Dags för mig att sova... hur det nu ska gå!

Buuuuu...



Kommentarer:
Postat av: linda

hej hej! läste precis denna blogg om vår show! va kul att du gillade den! vi sliter som djur, så då känns det bra att showen är uppskattad! hälsningar linda, "zelinda", den rödhåriga...

2008-01-26 | 17:29:52
Postat av: sandra

Nämen! Gud så kul att du hittade hit och fick läsa detta inlägg. Det hade man väl aldrig kunnat ana! Du var verkligen otroligt duktig och jag beundrar din sångröst så! Hur länge har du hållt på med wallmans? gjort något annat tidigare elle planer framöver... vore jättekul att höra mer från dig!!


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback