Se flere på HITME.NO

Stockholm - The Swedish Bikini Team, Avesta - Delicious Divas-

2007-11-2515:41:37
Skrivet av Sandra Edlund

Det var ett tag sen jag uppdaterade! Har varit mkt att stå i några dagar.
Började med en tripp till Stockholm igen i torsdags.
Denna gång skulle The Swedish Bikini Team uppträda på Café Opera. Först var tanken att vi skulle köra PussyCat Dolls undercover show, men i sista stund ändrade de sig och ville ha något annat vilket blev ett 80-tals tema istället då.
Så det stressades hem till Frida för att gå igenom showen och stressad kan man verkligen säga att jag var! Måste berätta en sån klantig sak jag gjorde!
Precis när jag var framme hos Frida och skulle parkera ringde mamma i mobilen så jag parkerade samtidigt som jag pratade och la i friläge. Sprang sedan upp till Frida när jag pratat klart UTAN ATT LÄGGA I HANDBROMSEN! Haha...
Hade ingen aning om det förrän vi skulle åka till Cafét då min bil helt plötsligt stod parkerad på övergångstället precis innan korsning!
Jag hade ju inte parkerat på övergångstället!
"Bilen lär ju knappast ha flyttat på sig själv"
Jodå.. så sant så... utan handbroms och friläge så hade bilen rullat då gatan är en liten uppförsbacke!!!
Tänk om den hade rullat ner till korsningen! Hemskt! Jag säger då det! Det är inte min tur!

Nåväl, vi kom iväg till cafét iaf och körde vår 80-tals show! Hade lite vänner där som var och tittade bla så var Budda där som jag jobbade med i England/Birmingham. Så efteråt mötte Frida och jag upp han och hans arbetskamrater och tig några drinkar ihop.

image472

                                                            Budda hittade sin look-a-like

Sov över hos Frida och tog mig hemåt runt eftermiddagen, var hemma någon timme innan jag skulle till jobbet en fredagkväll! Roligare kan man ha!
Men min arbetskollega hade med sig sin lilla son som skulle praoa hos oss under natten. Himla söta ihop var de.. inte sant :)

image473

Vaknade på lördagen och stressade mig upp för att packa till kvällens gigg i Avesta. Lite pokerdealning, bikinishow och sång framträdande var det som väntade.
Var förband till ingen mindre än Fronda, som för övrigt var ett väldigt trevligt team som vi efterfestade med sen....

image474

                                                                   Ella vid finalbordet

Det var jag Ella och Andrea som dealade poker och gick bikinishow sen körde jag och Ella låten "show me"
Efter showen gick Andrea in till hennes hotellrum och sminkade av sig och gjorde sig klar för att sova, då vi samtidigt beställde drink åt henne. Knackade på hennes dörr och sa att det var en drink beställd då hon hoppade upp ur sängen och kom ut i sina myskläder på krogen! Hihi... starkt!

image475

                              Andrea i sina myskläder som hon precis festat i!

Natten blev lång fast att stället stängde redan kl 01.00, nattuggla som man är blir man ju aldrig trött heller!
Men vid 5 tiden kom Ella och jag i säng.. hihi.. mkt fnitter var det.

Tog en snygg bild på Donnan :)

image476

Haha... fick även en liten filmsnutt innan vi somnade!

Se nedan :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback