Se flere på HITME.NO

Sömnlös i Eskilstuna

2007-11-1303:11:09
Skrivet av Sandra Edlund

Här sitter jag i min soffa och klockan är 03.00 mitt i natten. Känns som klockan är 21.00 eller nåt, inte det minsta trött vill säga. Jag kan ju inte påstå att jag är så utarbetad att man längtar efter att få sig en blund. Snarare saknar jag känslan av att vara utmattad och bara störta i säng.
I-lands problem javisst! :)

Fast jag har faktiskt varit ute och gått en sväng idag, det går bara inte att sitta hemma hela dagarna. Ringde till jobbet gjorde jag också, frågade om de saknade mig! Nej, det frågade jag faktiskt inte men jag kollade hur veckan såg ut och om jag skulle komma in o hjälpa de. Så vi får väl se...

Var även ner till stan en sväng och lämnade in lite linnen som ska tryckas till The Swedish Bikini Team.

Så kommer de se ut:

image452

Hoppas det blir snyggt! Får de på onsdag om allt går som det ska, så vi kan ha de på Finalen av Nutrioutlet då vi uppträder. Har jag sagt det tillräckligt många gånger nu för att alla ska förstå?? :)

Imorgon har jag faktiskt lite inplanerat :) Ska till banken och diskutera lite om investeringar och sparande. Ser fram emot det! Ska bli riktigt intressant faktiskt!
Sen på kvällen blir det besök hemma hos mamsen!

Men nu ska jag ta min dator med mig in i sovrummet och sätta på en film. Hoppas jag somnar inom kort! :)

God natt på Er allesammans!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback