Se flere på HITME.NO

På bättringsvägar...

2007-11-2113:26:44
Skrivet av Sandra Edlund

Jag vet inte vad det är för förbannelse som har slagit ner över mig men något hemskt måste jag ha gjort eftersom jag bara haft motgångar den senaste tiden...

Satt o funderade på det och det har varit något hela tiden sen i sommras då jag fick problem med ryggen, sen kom halsen, hostan och andnöden (som förövrigt inte är bra än!) och nu så hoppar man runt på kryckor och känner sig invalid!
Jag har aldrig någonsin brutit något i hela mitt liv (ta i trä!) eller behövt gå på ett par kryckor tidigare men nu har jag testat det med.. o jag måste säga att det är fruktansvärt FRUSTRERANDE!
ALLT man ska göra blir så himla komplicerat! Att bara ta sig till toaletten tar ju en evighet, hämta något att dricka... Glöm det! Köra bil... I wish!!!
Usch... hemskt det här!

Vad som hände är så löjligt, i lördags råkade jag vara stressad, som vanligt ;) Skulle ta min telefon som låg i soffan och sprang in med knät rakt in i vardagsrumskanten.
Några svordomar senare och x antal knytnävar i soffan hoppade jag vidare och ringde mitt samtal. Gick iväg, tittade på knät som jag slagit i såpass att det gått hål....
Inge mer med det under lördagen. Vaknade sen på söndagen och kunde inte röra benet! Låg hemma o åmade mig i soffan. Insåg att det skulle vara omöjligt att jobba men envis som man är tog jag mig ut dit, hoppade runt och försökte hjälpa till men var inte till någon nytta alls! Så efter halva natten fick jag skjuts hem!
Då hade knät svullnad upp stor som en handboll!

image469

Sen har man blivit hemma sen dess, trist trist trist!

Men idag känner jag mig faktiskt mkt bättre. Kan böja, stödja och nästan gå :)

I natt åker jag (om jag nu kan köra) till jobbet gör en insats!!! Nu får det vara slut på detta soffliggandet!


Sandra -trött på att ha ont-


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback