Se flere på HITME.NO

MSN konversation

2007-11-1414:57:42
Skrivet av Sandra Edlund

$andra *www.sandrae.com* säger:
jag åker upp till sthlm redan idag

$andra *www.sandrae.com* säger:
ska bara byta däck på bilen

TL säger:
va bra!

TL säger:
folk hade ju fastnat och tvingas bo i bilen över natten

$andra *www.sandrae.com* säger:
tänkte åka med sommardäck först, men verkade inte vara någon bra ide

TL säger:
BRUDAR!!!!!!

$andra *www.sandrae.com* säger:
haha

$andra *www.sandrae.com* säger:
här har vi ingen kaos

$andra *www.sandrae.com* säger:
jag kunde väl inte veta

TL säger:
armen har tydligen jobbat hela natten för att rädda människor som hade fastnat med sina bilar - 13 st SL-bussar satt fast med stelfrusna människor

TL säger:
haha

TL säger:
tips kan vara att prova nyheterna ibland...

TL säger:
inte bara surfa porr för faaan CC

TL säger:
$andra *www.sandrae.com* säger:
haha.. du har rätt

$andra *www.sandrae.com* säger:
jag är för dålig med att titta på nyheterna

$andra *www.sandrae.com* säger:
ska skärpa mig.. lovar!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback