Se flere på HITME.NO

Jaaa.. vad säger man...

2007-11-2916:13:15
Skrivet av Sandra Edlund

Det ena löser ut det andra, trodde det skulle vara över med kramper nu men icke!

Hostan bidrog till att jag hostade sönder fästena till mina revben så nu är man invalid för det också! Gör ont varje rörese jag gör, varje andetag jag tar, för att inte prata om att hosta... eller skratta! Så de senaste dagarna har inte varit speciellt roliga må jag säga.
Usch det har verkligen varit många kramper nu.... men jag hoppas det vänder nu, man blir ju inte speciellt posiitv av det här.
Vilket i sig resulterar i att jag äter dåligt och så får jag inge energi och då orkar jag inte göra något och gör jag något så svimmar jag eller blir yrslig :(

Vilken hemsk cirkel man hamnat i!

Men nu vänder det! Det känner jag på mig ;)





Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback