Se flere på HITME.NO

Fröken Duktig

2007-11-1402:53:49
Skrivet av Sandra Edlund

Idag känner jag mig duktig :)

Började dagen med att jag hade tid bokat hos banken för att diskutera sparanden. Ett mkt intressant möte och nu har jag helkoll på börsen och är en riktig gambler när det kommer till aktier!......
Var det någon som gick på den? Nää, trodde väl inte det!!
Men jag kände mig otroligt vuxen och duktig när jag gick därifrån. Men som Frida påpekade mig om; Jag ÄR ju faktiskt vuxen...!! Undra när man kommer känna sig som det! Kommer nog alltid vara en liten flicka i mina ögon tror jag :)
Fick lite blodad tand efter att jag känt mig så duktig tror jag, tvättade 3 maskiner, hämtade linnena som var klara efter tryck, handlade och lagade mat. Full fart under för-och eftermiddagen.
 
Sen till kvällen ville Baby bjuda ut mig på restaurang :)

Så det blev en jättetrevlig avslutning på denna dag. God Italiensk mat, ett glas rött och dessert med baylies-kaffe till det!! Sen mådde jag nästan illa :)

image453

                                                       ..:: Mumsig dessert ::..

Nu ligger jag i bingen och ska försöka få lite sömn, Imorgon blir det en tripp till Sthlm för att bli provsminkad inför tävlingen på torsdagen. Till make-up studion ska jag och bli sminkad. Looking forward to it!
Sen åker jag hem till Frida som skulle laga lite mat tills jag var klar :)
Bortskämd blir man.. hihi!

Goood night everyone!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback