Se flere på HITME.NO

Dagens....

2007-11-1214:32:54
Skrivet av Sandra Edlund

..:: Dagens ::..


Dagens mående: Ont!
Dagens frisyr: Rufs åt alla håll
Dagens smink: None!
Dagens klädsel: Slappt brottarlinne och mysbyxor
Dagens händelse: Andning och hostattack idag igen!
Dagens planer: Tvätta
Dagens vill ha: Energi....
Dagens inspiration: Inget än så länge
Dagens saknad: Att må bra!
Dagens borde: Ringa läkaren NU!
Dagens köp: Nada
Dagens mat: En banan och yogurt

___________________________________


Jaaaa.. vad säger man.... Nästan sorgset att läsa!
Men just nu är det inte roligare än så, tyvärr!

Jag hade hoppats på att jag skulle bli bättre, jag MÅSTE bli bättre! Men jag ska ta och ringa läkaren och se vad som kan göras.

Men först så måste jag kolla till tvätten! Dagens stora nöje! Wiiiiie! :)



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback