Se flere på HITME.NO

Hemma i Sverige!

2007-05-1402:39:04
Skrivet av Sandra Edlund

Är trött, precis kommit hem från en helg i Milano, Italien. En otroligt jobbig, rolig... annorlunda resa från flygplatsen.
Orkar inte skriva så mkt idag för jag tänkte sova igen allt jag missat i helgen så en uppdatering kommer troligtvis imorgon!
Skönt att få komma hem till sin egna säng samtidigt som det är lite ensamt. Efter en helg tillsammans med 2 brudar i samma hotellrum är man van vid fart och fläkt hela tiden. Saknar Marie bredvid mig i sängen redan ;)
Har massor av roliga saker att berätta och massa roliga bilder, så den som väntar på något gott!
Resan hem från flygplatsen var då ett äventyr. Eftersom jag lyckades välja den långa vägen till Skavsta flygplats på ditvägen, hörde jag mig ordentligt för vilken väg jag skulle ta hem.
Självklart missade jag den vägbeskrivningen på något sätt när jag skulle hem, så den slutar med att jag står "in the middle of nowhere" och ringer 118 118 efter vägbeskrivning!!  Jag är för dålig!!

Nu vet jag vad jag ska önska mig i julklapp iaf, en karta!
Eller vänta jag kanske har namnsdag innan dess så jag inte behöver vänta ändå tills december :)
Att göra som jag gjort tidigare och köra sten, sax, påse funkar tydligen inte så bra och eftersom jag inte lagt ner tid på min GPS så är jag alltid vilsen i pannkakan när jag åker bil.

Men hem kom jag, och nu ligger jag här i min underbara säng. Packningen är kvar i hallen och jag orkar inte ens tänka på att ta hand om den!
I'll be back tomorrow!

image100

                                                                   Milano by night!  


Kommentarer:
Postat av: Niko

Tjena gumman! Jävlar vad du orkar skriva efter resan du haft :P Själv så dog jag direkt! haha.. // Nikooooo

2007-05-14 | 08:59:01
Postat av: Bubba

hoppas resan var lyckad, en annan har ju tappat sin telefon i vatten så jag är bra jävla oanträffbar just nu :(

2007-05-14 | 14:11:07
Postat av: Rob

skönt att ha dig hemma bejbi ;) !!

2007-05-14 | 15:29:01
Postat av: Emma

Välkommen hem gumman! Ser fram emot att höra allt och se lite bilder!! :) puss

2007-05-14 | 20:24:36
Postat av: Frida

Hej! Vilken snygg blogg! Såg att du reggat dig på PP-dansforums internet-forum. Dansar du eller? kände inte igen dig... fast man kan ju inte veta vilka alla på skolan är :)

Postat av: Maria

Åh så roligt! =)
Hoppas det gick bra i Milano iaf =)

Kram

2007-05-15 | 15:38:21
URL: http://www.mariaholmlund.se
Postat av: Sandra

Hej allihopa! Tack så mkt! Skönt att vara hemma igen, eller nja. Dålig lögn kanske.
Nikko, jag är lite förvånad själv att jag orkade. Men vad gör man inte. Hoppas det är bättre med benet ditt och att du kan gå ordentligt snart! :) (Nikko är en svensk racerförare www.nikorace.com som var nere i Monza)
Bubba, klant! Är det du och jag som är lika klantiga *fniss*
Rob, skönt att vara hemma som sagt ;) *pöss*
Emma, du får höra alla detaljer sen! Finns massa o berätta! :)
Frida, tack så mkt! just ja, reggade där mig för ett tag sen. Dansar dock inte just nu men har gjort och tänkte jag skulle göra det till nästa termin. Vad dansar du?
Maria, det har gått jättebra! Läs nästa inlägg så får du mer info :)
Ciao ciao!

2007-05-15 | 15:56:16
URL: http://sandraedlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback