Se flere på HITME.NO

Tvätta, städa, skrubba...

2007-03-2916:55:55
Skrivet av Sandra Edlund

Då tillbringar man en fin härlig vårdag med att vara hemma och försöka få lite ordning! :(

Bestämde mig för att tvätta idag (!) kan vara läge att göra det när man inte har något att ha på sig längre. Inte ofta jag tvättar (vilket är ett annat problem jag har) men när jag väl gör det så händer det för andra gången nu att tvättmaskinen går sönder!!! Det ligger en förbannelse över mig och tvättning!! *buuhuuu*

Inte nog med det, dammsugaren åker fram för att dra några vändor över golvet.
O ser man på! dammsugaren går sönder!! IGEN! Behöver köpa en ny, jag vet! Orka!!

Till min tröst hoppar jag in i duschen, finns inget härligare än att känna sig fräsch och nyduschad.
Även fast jag använder ordet "hoppar in i duschen" så går det rätt lugnt till när jag klär av mig och vrider på duschknappen. Men det hjälper inte, duschdraperiet lyckades gå sönder ändå!
Suckandes skakar jag på huvudet och blundar!

"Detta händer inte mig"

Luktar gott gör jag iaf, de nya Body Shop artiklarna jag köpte är verkligen hur goa som helst!

155258-49

Dagen är inte slut än, men jag är på min vakt. Vad som helst kan hända...

Blir en fika innan jag åker in tidigare till jobbet, jippie! ;)


Kommentarer:
Postat av: Mimmi

Älskar body shop :)
Ha det bra!

Kram Mimmi.

Postat av: Maria

Jag länkar till dig på min blogg om det är ok! =)

2007-04-01 | 16:32:27
URL: http://catwalkqueen.blogg.se
Postat av: sandra

Självklart är det okey ;)

2007-04-01 | 20:54:33
URL: http://www.sandraedlund.blogg.se
Postat av: Linn

Ja body shop's body butter är ju verkligen sjukt bra :)

2007-04-02 | 09:38:52
URL: http://passionfashion.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback