Se flere på HITME.NO

PussyCat Dolls i Hedemora

2007-03-1901:32:03
Skrivet av Sandra Edlund

I lördags for vi iväg till Hedemora och körde PussyCat Dolls. Var grymt bra respons från publik och man kunde nästan tro att de trodde vi var riktiga PussyCat Dolls!
Folk jublade, sjöng med och skrek om att vi skulle köra en gång till! Kul att det var så uppskattat.
Det var till och med så att krögaren bad oss att sluta för att han inte hade någe folk nere i baren så länge vi stod på scen. Haha, första gången någon bett oss sluta tror jag.

Här har vi en bild på Ella, Sabina och mig under kvällen!

PussyCat Dolls i Hedemora

Efter kvällen var slut beslutade jag mig för att köra hem på en gång då jag skulle upp och jobba tidigt på söndag morgon! Puuuh, jobbigt att köra hem hela vägen men det gick bra. Var på helspänn hela vägen så fanns ingen risk att jag somnade till.
Sov 4 timmar för att sen gå upp och jobba hela dagen, så idag har jag varit skapligt mör i kroppen!
Men jag överlevde och nu är det dags att försöka sova!

Good Night!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback