Se flere på HITME.NO

Pappersarbete

2007-03-2315:56:17
Skrivet av Sandra Edlund

Då var jag tillbaka hemma i Eskilstuna igen efter ett trevligt middagsmöte med Mr T and Mr J! Ska bli kul o jobba med de i sommar, som det ser ut nu blir det en resa ner till Spanien i april för att knyta det sista. Berättar mer sen när det är allt är klart. Håll tummarna tills dess.

Denna trevliga kväll höll till på East där vi åt ooootroligt god mat som sagt, sushi var inte alls som jag hade tänkt mig. Intressant maträtt det där...
Inte bara mat blev det under kvällen utan det slank ner x antal glas vin och drinkar under kvällen vilket satte sina spår dagen efter. Var länge sen en baksmälla höll i sig så pass länge.
Under eftermiddagen var jag tvungen att röra mig vidare hemåt då jag skulle på utbildning med jobbet igår kväll. Bättre har jag ju mått och var minst sagt sugen på att ta in lite ny information om vårt nya datasystem.  
Otroligt skönt att få åka hem sen iaf!

Pappersarbete

Idag har jag massa saker att göra, både roliga o tråkiga saker...
Tog tag i det tråkigaste på en gång med att sätta mig med pappersarbete! Fick lite skäll av far min (som även är min revisor) om att jag har alldeles för dålig koll på mina papper! Så nu gjorde jag pappa glad och tog tag i det idag! Ringde honom för att berätta vilken duttig dotter han har sen.. :)
Så nu är jag rätt less på att sitta här vid datorn och behöver röra på mig lite. Räkningar är betalda och jag måste städa, tvätta och gå ner på stan, fika, göra mig iordning för kvällen. Blir nog en sväng till Grappa ikväll... *s*

Ha en så trevlig fredagskväll!! Puss puss...


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback