Se flere på HITME.NO

Nya bilder

2007-03-1119:22:03
Skrivet av Sandra Edlund

Wiiiiieee!

Den här helgen har mkt tid gått till att välja ut och gå igenom bilderna från i fredags! Är nöjd med resultatet och tänkte dela med mig en bit av det!

Nu pågår en ny layout för min nya site och jag är överlycklig!! Det kommer bli grymt ;)


Nya bilder

Dags att börja jobba igen, tänkte faktiskt ta mig en cykeltur till jobbet idag! Vad sägs om det... trodde ni inte va.. hihi!
Även jag kan chockera ibland, fast än så har vi ju inte sett mig på sadeln än... :P

*kisses*


Kommentarer:
Postat av: johnny

sandra!!! jag vill ha grogg!

2007-03-13 | 19:26:25
Postat av: Helene Rask

Hei søtnos.
Nise de nye bildene. Du ser hot ut som alltid. :-)
Keep on smiling gullet!

Stor klem fra Norge.

Postat av: Anonym

jävligt koola rock-bilder :) här hade det ju passat med svart hår (tänkte på din post förut om att bli brunett)

2007-03-14 | 19:47:55
Postat av: streetrobban

hmm, mitt namn kom inte med i posten :(

2007-03-14 | 19:48:47
Postat av: Sandra

Johnny...! Din lever behöver vila! ;)

Hej Helene! Kul at du gillade mina nya bilder. Kul att mixa lite och få en helt annan typ av portfoliobilder! Kommer nog fler i andra teman snart :)

Hoppas allt är bra med dig Tösa!?

Hej StreetRobban!

Jo det har du nog rätt i, tänkte inte på det =)
Svart hår på en rockande Sandra.. hehe..
Allt bra annars? Hur ser det ut med Thailandresa?

Kram på Er alla!!

2007-03-14 | 23:58:44
URL: http://sandraedlund.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback