Se flere på HITME.NO

Hemma mys!

2007-03-2101:45:32
Skrivet av Sandra Edlund

Hade en jättetrevlig kväll hemma hos Mr T igår, han hade fixat så bra med alla ingredienser för en lyckad tacokväll! Bara för mig och Ms M att hugga in som hemmafruar och göra det vi är bäst på. (Dvs låtsas vet hur man lagar mat)
Förstås så lämnade vi den heliga löken till Mr T himself, är det något jag lärt mig så är det att låta T's lökar vara ifred! Hahaha...

Anledningen till hembesöket hos Mr T förutom att umgås och ha det trevligt var för att prata mer om samarbetet vi kommer ha framöver i samband med STCC.
Allt lät bra och det verkar kunna bli en grymt rolig sommar nere på diverse racingbanor i Sverige!
Looking forward to that!
Mr T ville även ha med oss på ytterligare middag idag med andra viktiga personer men bidde dock inget, flyttades fram till morgondagen istället! :)

Hemma mys!

Så trots ledig vecka som jag har, var jag på jobbet idag ändå. 
Inkallad till utbildning för nytt datasystem vi ska införa under sommaren. Kändes helt okey att vara där nån extra timme och få in lite övertid för kassan! 
Men skönast var nog att lägga sig i soffan och få lite myskänsla med ljus i öppna spisen!

Dags att sussa till en film kanske! Ibland är det så härligt att vara ledig...


Kommentarer:
Postat av: Anna

nice, superfin blogg du har :)

Postat av: sandra

Tack så mkt Anna!

2007-03-21 | 11:52:01
URL: http://[email protected]

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback