Se flere på HITME.NO

GOOD NIGHT!

2007-03-2905:59:35
Skrivet av Sandra Edlund

Åhhh, just nu är nog huvudkudden min bästa vän! Ibland är det så underbart att få komma hem och slänga sig i sängen. Speciellt efter en natt som denna.
Så jobbigt när man känner att man är på väg att bli dålig och nästan lite febrig, för mig så har det en förmåga att aldrig bryta ut!
*peppar peppar*
Så då går man till jobbet och bara tycker allt är så himla jobbigt istället. Presterar inte bra, och sen går man och mår dåligt över det. Runt, runt, runt, ska det gå!
Önskar nästan man kunde bli sjuk på riktigt istället så man slapp gå och våndas.

Annars är det otroligt skönt vårväder om dagarna och jag njuter varje sekund i solvärmen.
Hade premiär med att cabba ner igår....!! Nu vet jag vad ni tänker!
- Aha, inte konstigt hon känner sig sjuk.
Men kände så innan också, blev kanske inte bättre av det, men inte sämre heller tydligen :)

I tisdags var allt underbart, ua på bilen, fint väder, humöret på topp, ute och åt på Harrys ;) och så kom onsdagen: Börjar med en parkeringsanmärkning på 600 kr. Kommunen och jag är inte riktigt överens där, roligare saker kan man ju slänga pengar på faktiskt. Sen ett avslut på dagen med en jobbig natt på jobbet, bläää..
Hade visserligen några trevliga timmar därimellan på stan med Ms M. Var ett tag sen vi såg så det fanns lite och prata om.

Hoppas morgondagen blir bättre... tvivlar just nu men!

En god natts sömn ska jag ha nu iaf!


image48


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback