Se flere på HITME.NO

Fredagkväll

2007-03-2417:59:21
Skrivet av Sandra Edlund

Fredagen fortsatte med en sväng ner till stan, tyvärr (!) så fanns det ingen tvättid så jag kunde inte sitta hemma o tvätta hela dagen ;)
Blev istället en fika på stan och lite inhandling istället. Storhandlade på Body Shop till mig och till Ms T som har födelsedagsfest ikväll!
Därefter blev det ett oväntat inköp av ett par stövlar jag tittat på läänge nu! Blev helt kär när jag såg de för första gången och nu så är de mina.. :)

image44

En fika efter shoppingen och sen hem för att göra sig klar för en tripp ner till Grappa.
Underbar pizza, glas vin och en "Skön Sandra" sen var man på G! Hihi...
Kvällen fortsatte till "Raw", premiär för mig att vara där. Hört mkt om det men aldrig varit där, just denna kväll var det inte så mkt för mig heller. Något band som heter "Scar" som spelade.
Inte bara jag som inte tyckte det var någon höjdare kanske. Såhär såg Mr B ut:

Fredagkv?ll

Kan även ha berott på ljudnivån, jag vet inte.. ;)

Idag bidde det en sväng ut till Tuna Park för att hitta något jag ska ha på mig ikväll, lyckades inte alls på den fronten tyvärr. Hittade mig skärp och en sketa snygg väska från Friis istället! Inte så populärt att bara ha det på sig kanske.
Så det här ska bli intresserant att försöka hitta något i min garderob. Bäst jag börjar nu så kanske man blir klar något sånär inom närmsta framtid!!

Talk to you later!


Kommentarer:
Postat av: johnny

vem kommer hem under påsken! =) jepp, då ær du inte den enda stammisen på grappa længre =) hehe...!

hur har helgen varit? hær har det vart ganska lugnt.
mycket slappa slappa o planerat næsta helg istællet. ska stå på skidor før førsta gången någonsin! mm.. jaja, får se om man kommer hem i ett stycke. ha det underbart! kramar

2007-03-25 | 15:14:38

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback