Se flere på HITME.NO

Drömmer mig bort!

2007-03-2112:31:43
Skrivet av Sandra Edlund

Dr?mmer mig bort!


Så sjukt vad jag vill tillbaka till Thailand! Vill, vill, vill, vill!
Sandra S nu får du ta o styra upp det här! Jag tror nog faktiskt att vi lovade varandra att vi skulle tillbaka dit! ;)

Istället får man ligga här och tycka synd om sig själv med denna fruktansvärt mensvärk jag lyckats få! *blä*
Men en ipren, lite havregrynsgröt och sen cykling till jobbet för projektutbildning idag står först på listan idag!

Ciao ciao!


Kommentarer:
Postat av: Henke

God morgon!!Förstår att du längtar bort från svedala,när man kan få sol o värme istället för det här rusket!!
Jag jobbar tors/fre,ledig lör.vet inte vad det blir på kvällen men på dan ska jag på travet....
Hur är det med dej då.vad ska du hitta på på din lediga vecka????Du får väl komma in på en latte om du har lust.(Har skaffat vaniljsysup!!!hehe;)Ha en skön dag.kram kram Henke

2007-03-22 | 11:08:37
Postat av: Anonym

sweet!!

2007-03-22 | 11:21:34
Postat av: Juila

ta en ipren och en panodil/alvedon så funkar det bättre :)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback