Se flere på HITME.NO

Justin så het att jag svimmade...

2007-06-2100:27:34
Skrivet av Sandra Edlund

... Så sant som det är sagt så svimmade jag under konserten! Det var jag och några andra 14-15 åringar som föll pladask för heta Justin!

Dock föll vi nog av olika anledningar. Kroppen min sa ifrån efter en tids dålig omtanke om min kropp med mat, sömn och vätskebrist.

Men visst är jag mäkta imponerad av Justins uppträdande! Grym på scen och otroligt imponerad av hans sångröst, hur han är kapabel att sjunga så samtidigt som han rör sig så pass mkt som han gör.. Otroligt!

Fick med mig några fina bilder som minne från den första konsert någonsin i mitt liv (!!) Men inte sista vill jag lova..

Enjoy! ;)

image191

                                            Grymma dansare som inledde konserten

image192

                                                          Riktigt mkt folk i globen

image193

                      Härlig känsla när det släcktes ner och alla tände sina mobiler



Kommentarer:
Postat av: Sandra

Tjenna..
Jag är otroligt avundsjuk!! jag hade verkligen viljat vara där oxå.. men som sagt.. så blev det inte:(
Midsommar står inför dörren och jag vet inte vad som ska ske. det var meningen att S inte skulle vara hemma.. men nu är han det och jag vet inte vad som ska göras.. Hatera verkligen midsommar.. för det är alltid prestations ångest och skit väder.. om det bara hade varit naturligt att det skulle vara fint väder.. som det var när man var liten!! Då var det alltid fint väder minsann... Eller har mna glömt de dåliga dagarna.. Det vägrara jag tro!! det var alltid fint väder på sommaren när man var liten!! Ha det så nice på er resa och sola och ät och drick roliga och goda saker:)
Vi måste ses när ni kommer hem! HA en fin dag i morgon och en fin resa.
Kram Sandra

2007-06-21 | 12:21:06

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback