Se flere på HITME.NO

Julklappshandel

2007-12-1219:23:38
Skrivet av Sandra Edlund

Guuud så skönt att få komma hem o sätta sig ner. Har varit ute o julshoppat i närmare 5 timmar idag. Först en sväng med mormor inne i stan och sen med mamma ute i köpcentret Tuna Park och sen byttes mamma ut mot Robban! Tiden sprang iväg och lite julklappar inhandlades men än är allt inte klart!

Men nu äntligen är jag hemma och får sitta ner en stund, värmde lite glögg och tände alla julljus här hemma. Tänkte fixa lite med klapparna och bara ta det lugnt en stund innan jag ska iväg till jobbet. Min dag att hoppa in o hjälpa till... Lite luciavaka under natten så jag klagar inte :)
 
image502

Imorgon blir det luciatåg och julbord :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback