Se flere på HITME.NO

OFF!

2010-09-0622:11:01
Skrivet av Sandra Edlund

Är så fruktansvärt Off just nu!

Känns så trist att inte hitta glöden. Har massor som jag känner mig låg av men så orkar man inte ens ta tag i det! Mitt hår, min hy... andra ytligheter och sen även lite mer personliga saker!
Hatar när en sån känsla ligger över en... känns lite dött lopp!

Men det är väl bara den vanliga PMS:en som spökar! Snart är man nog på fötter igen! ;)

Men kan man bli mer irriterad på det här med min hy! Herregud! Det bara fortsatte ploppa upp mer och mer finnar i hela ansiktet och jag blev mer och mer nogrann med att tvätta rent mig i ansiktet och allt som man ska. Efter ett tag känner jag hur det ligger som en fet hinna över hela ansiktet när jag sköljer mig med bara vatten! Så ska det väl inte vara? Så jag bestämmer mig för att ta fram ett annat rengöringsmedel som jag använt tidigare och tvättar mig med det och det var en sån befrielse att känna hur "ren" jag blev. Denna feta hinna försvann och äntligen kände jag mig ren!

Så jag tittade en extra titt på vad det var hon sålt på mig egentligen och hittar på nätet att den produkten var till för torr och MKT torr hy! Vilket jag aldrig haft! På mina tidigare ansiktsbehandlingar har aldrig nånsin någon sagt att jag har mkt torr hy! Jag skulle snarare säga tvärtom då jag har en förmåga att bli blank i ansiktet under en kväll men hon menade på att det var för att jag var torr i hyn.... men jag har aldrig varit så pass torr att jag måste dränka ansiktet i margarin! (?)

När jag var där sist så var det mitt i högsommaren när det var som varmast och jag hade stekt mitt ansikte i solen några dagar innan. Vilket jag förklarade för henne och hon sa att jag var tillfälligt torr. Jo det kan jag köpa. Men då säljer man väl inte på en människa en halvliters rengöringsflaska!? För att man är lite tillfälligt torr av solen...

Sånt där blir jag så irriterad på!

Allt för att hon skulle sälja på mig produkter?


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback