Se flere på HITME.NO

Obsessed!

2010-09-1514:44:33
Skrivet av Sandra Edlund

Fyfan jävlar i heeeelvete vad goda Åsas kladdkaksmuffins är!

Världens sötaste Åsa kom överraskande förbi igår och levererade en påse nybakat. Home delivery o allt! Tusen tack sötaste du!

Nu kommer problemet..... JAG KAN INTE SLUTA ÄTA DE! KONSTANT! Det ar det första jag tänkte på när jag vaknade, det var det sista jag åt innan jag gick och la mig och när jag ätit upp en måste jag slå mig på fingrarna för att inte ta en till! Puuuuh!

Det är Åsa jag kommer skylla på när jag går upp de här extra kilona precis innan vi ska iväg och jag ska sola i bikini! ;)

Men det är det värt... tog just en långpromenad så nu kan jag nog unna mig en till.... sen ska jag dansa ikväll och då förtjänar jag MINST 2 till! *slurk*





Vad ska jag ta mig till när de är slut!?!?!?


Kommentarer:
Postat av: Åsa

Puss söta!!!

2010-09-15 | 16:26:16
Postat av: Sandra

Sitter o smaskar på en as we speak! :) Faaaarligt gott! Tack bästaste bästa DU! Puss


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback