Se flere på HITME.NO

Nygammalt besök! :)

2010-09-1422:42:28
Skrivet av Sandra Edlund

Idag var det dags att tala ut! Dags att lägga gammal över sig och se saker och ting från annat perspektiv!

Jag bjöd över Karin för att prata ut och förhoppningsvis se saker och ting från positiva sidor. Precis som det var innan allt bara blev fel.

Men saker och ting var inte som innan.... denna gång var hon nämligen inte ensam. Just nu är hon ALDRIG ensam. Hon går nämligen och bär på en miniatyr som alltid finns med henne. Vart hon än vänder sig! Med sig hade hon nämligen en liten liten söt mage :) Hon var verkligen vacker som en gravid kvinna!



Jag höll på o fixa och dona här hemma innan hon skulle komma att man kunde tro jag skulle ha en dejt! :)

Det blev lite gott men nyttigt snask med vindruvor, gurka, morötter, kex, dippar, ost och lemon/lime dricka!

Vi blev sittandes i timmar och bara prata. Inte för att grubbla över gammal utan för att försöka gå vidare och ge varandra en chans att vara de goda vänner vi en gång var!

Hon hade med sig en söt liten goodiebag med toblerone och en smoothiebok som jag just nu moffar på! :)

Tack för en trevlig pratstund Karin!! Massa kramar till dig och magen!!!


Kommentarer:
Postat av: Karin

Stor kram tillbaka! Hoppas på många liknande kvällar :)

2010-09-15 | 06:22:28
Postat av: Jonna

Vad glad jag blir för er skull! Verkar som att ni hade en mysig kväll :-)

Postat av: Sandra

Det var jättemysigt! Tiden flög iväg...



Det lär bli många myskvällar denna höst :)

2010-09-15 | 14:46:25
URL: http://sandraedlund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback