Se flere på HITME.NO

Projekt!

2010-05-0522:18:53
Skrivet av Sandra Edlund

Gud vad vi håller på och arbetar i huset! Baby håller på med sitt projekt (carport) och jag håller på med mitt (SATC, girls night out)
Hinner inte mer än vakna förrän han är iväg och handlar virke, så jag passar på och sätter mig bakom dumburken och kollar mail och kommentarer till tävlingen som jag precis la ut dagen innan. Än så länge är det inte många om hoppat på om tävlingen konstigt nog. Jag hade direkt anmält mig att vilja gå...

Men jag har fått andra positiva besked idag som gjort att jag studsat upp och ner, mamma kom förbi och gjorde en hjälte insats i mitt "klippa tyg" arbete. Finns ju inte så mkt tid kvar att jobba med allt fram tills måndag då jag åker iväg på Lady Gaga på fredag och Göteborg på lördag. Hem söndag och på måndag är det casting!

Puuuh.. så nu ska jag bara jobba, sen sova och så kör jag igen!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback