Se flere på HITME.NO

I huvudet på Sandra! :)

2010-05-0616:52:30
Skrivet av Sandra Edlund

Vilket underbart väder det sprack upp till! Hääärligt när man sitter bakom syburken och sliter! :(

Nej jag lämnade just den och har bestämt mig för att göra annat! Måste handla, packa, äta och göra saker o ting klart för helgen! Tiden är knapp och det gäller att distribuera den väl!

IMORGON ÄR DET LADY GAGA!!!!!!! Ska bli sjukt kul att se hennes konsert! Det har varit så mkt att jag knappt hunnit tänkt på det men när jag tänker på det blir jag alldeles sprallig :) Hihi!



Men det blir inget tokhålligång då jag måste vara pigg o fräsch för att åka till Göteborg dagen efter! Då vill man INTE må dåligt! Det ska jobbas hela dagen och då behöver jag vara pigg o fräsch. Jag är ju inte 18 längre ;)

På jobbet är det massa håll i gång idag med busslaster från Sthlm som ska se vår invigning av nya EKTAB loggan! Önskar jag hade lite tid att åka dit o se hur det går men får se om jag hinner till föreläsningen som är 19.30. Ska tydligen vara bra, börjar ju ändå jobba strax därefter så det ska jag väl hinna...

Men först! Moooooot ICA :)


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback