Se flere på HITME.NO

Helgäventyr!!

2010-05-0920:26:21
Skrivet av Sandra Edlund

Helgen gick väldigt fort men har hänt massor!!

Kom hem från Göteborg idag då jag frusit som bara den på GP i Speedway. Jag trodde jag hade varit med om det värsta förr förra året i ullevi men detta var faktiskt ännu värre. Så pass dåligt att jag blev riktigt orolig för min vänstra pekfinger då det inte tog lång tid förrän jag tappade känseln i det och det blev helt vitt! Riktigt läskigt var det när det bara blev värre och värre hela tiden. När jag tillslut inte kände något och det började bli blått var jag tvungen att springa och be om att få träffa en läkare då jag ville veta att det inte var någon fara att fortsätta.

Så efter heat 12 när jag egentligen skulle ha skjutit upp t-shirts på läktaren så fick jag istället läkarvård då de sa att fingret kunde lossna om jag inte fick igång min blodcirkulation! Men medans jag kom in i värmen så började blodet cirkulera igen och jag kunde ta nya tag inför sista halvan.

Bild och filmklipp från kvällen:



Tillsammans med sponsorn, digdeep.com



Har träningsverk i hela kroppen eftersom man satt och spände sig så mkt under hela kvällen! Det var fruktansvärk skönt att komma till hotellet efter denna frusna kväll och bara umgås över ett glas och så sov vi sen gott! :)

Men ännu skönare är det att vara hemma!!!


Kommentarer:
Postat av: Anna

MEN SANDRA!



Lyssna på kroppen :)! Pappsen var där nere och tittade, ska höra om han såg något finger som liknade en igloo ;)!

Postat av: Sandra

Hahaa! Ja det får du göra! :) Varför var inte du där då? Det var ju så härligt väder :)

2010-05-09 | 22:56:45
URL: http://blogg.ckrets.se
Postat av: Josefin

satt o frös med dig i lördags! asså magen bar, brrr..men riktigt spännande match.

2010-05-10 | 17:53:21
URL: http://ilonasmamma.blogg.se/
Postat av: Sandra

Ja, det sjuka är att allt är bara dimmigt för mig när jag tänker tillbaka för det känns som man var helt avdomnad av kylan! Vilket tror vi var, det gällde bara att överleva ;)

2010-05-10 | 22:21:04
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback