Se flere på HITME.NO

Remember me...

2010-06-2300:48:49
Skrivet av Sandra Edlund

Jag sitter ensam på övervåningen och är inlindad i en härlig filt och en stor skål godis bredvid mig... Det är så himla härlig känsla att komma upp till övervåningen efter en solig dag ute. Här uppe kommer lugnet och jag kan mysa ner mig i den stora soffan.

Jag vet inte riktigt om jag vill börja blogga igen för allt är väldigt upp och ner i livet och eftersom jag väljer att inte gå in på det personliga planet allt för mkt i denna blogg så avstår jag att blogga istället. Men många gånger så vill man blogga om det roliga som händer och det tänker jag göra :)

Har förövrigt hittat hur jag kan enkelt blogga med mobilen också så nu kanske det kan bli lite fler spontana inlägg :) Ibland kan en bild säga mer än 1000 ord!

Nu ska jag iaf lägga mig i fosterställning och smaska i mig godis medans jag tittar på filmen "remember me"



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback