Se flere på HITME.NO

Jag orkar inte...

2010-06-0118:01:24
Skrivet av Sandra Edlund

... jag trodde att jag skulle komma tillbaka till livet när allt lagt sig ang. festen... men det gör det inte!

Min första "lediga" dag på länge blev inte som jag hoppats på och min sömn är inte vad jag behöver. Hungerkänslan är inte riktigt tillbaka och min energi är inte vad den en gång varit!

Jag mår piss dåligt rakt ut sagt och pricken över i:et är att jag får en djävulsk mensvärk på det!

Det är idag ett år sen något tråkigt hände och jag vaknar till att jag känner mig ännu sämre pga några sms och sist men inte minst ska jag på begravning om 2 dagar för min fd sambo....

Life sucks and I'm a part of it!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback