Se flere på HITME.NO

Mycket roligt som händer...

2010-01-0800:25:25
Skrivet av Sandra Edlund

Jag har varit i Sthlm idag och inhandlat massa godsaker i tygbutiken som ligger i Sundbyberg. Hittade precis vad jag skulle ha och lite därtill :) 5 olika typer av tyger bland annat. Helt underbart att gå runt i butiken och få massa roliga ideer på vad man vill göra!

Men istället för att åka hem så tog jag mig en sväng förbi Jonna, Mattias och Sandra som satt i Farsta centrum och fikade. Där slog jag mig ner och drack en Chai Latte och åt en blåbärspaj :) Sen tog vi en runda i shoppingcentret och jag hittade ett par svarta superhöga stövlar :) 2 meter lång med de på ;)
Jag bara älskar deras märke Tiamo som de har på Scorett. Har flera par av deras kollektion!

Sen var det dags för mig att åka hemåt och där satt jag med radion på och hade tråkigt så jag var inte långsam med att ringa in när de skulle ha deltagare till en tävling. Kom fram och var med i radion och vann Lady GaGas nyaste album!! :) Wiiiiehiiii! Spontant är kul! :)

Kom hem och blev jätteglad över att kaminen är helt installerad nu och blir besiktad imorgonbitti av en sotare så vi har kaminen klar för användning under helgen! Kan det bli mysiga än så...!?!

Ska ta bilder så ni får se hur det ser ut imorgon! Guuud vad jag längtar! Jag ska elda så det osar ut värme när man öppnar ytterdörren ;)

Har suttit i soffan med Baby nu på kvällen och sett på film samtidigt som jag skissat lite på en teckning. Det är så himla avkopplade att sitta och rita medans du myser i soffan. Det har blivit som en drog för mig. Jag kan inte sluta...

Så här blev det idag:



Någon som vågar säga något??



Kommentarer:
Postat av: Robban

Så jävla GRYM!!!! Grym grym grym :-)!!!

2010-01-08 | 09:41:13
Postat av: Sandra

Tack älskling! Det är tur att någon gilar det jag gör ;) PUSS!!

Postat av: Rodge

Vad vinner man?!? :)



Näe men hm, det finns lite drag av en viss Sara N. C. där tycker jag.... ??



Är förmodligen ute o cyklar helt men måste ju gissa iaf :)



// Rodge

2010-01-17 | 15:11:58
URL: http://www.rogersundberg.com

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback