Se flere på HITME.NO

En vänskapstavla :)

2010-01-1320:35:51
Skrivet av Sandra Edlund

Till min goda vän Karin målade jag en tavla som jag gav som julklapp. Ofta när vi är ute får vi frågan om vi är "syskon eller nåt?" Beror antagligen på att vi är blonda båda två med ljusa ögon!

Så jag bestämde mig för att rita en vänskapstavla med 2 liknanade tjejer på. Tanken var att det skulle föreställa oss, men vem som är vem har jag inte riktigt tänkt ut. Tog inga speciella drag hos oss som ni ser...

Så här såg den ut:



Work in progress...




Färdig och inramad :)

Vem tycker ni är lik vem?

Så såg vi ut i sommras när vi satt på Åbryggan och åt en härlig middag med våra kära:



Kommentarer:
Postat av: Karin

Ja den är så fin :) Tack igen vännen, ska få en hedersplats i det nya huset! Kram

2010-01-14 | 06:03:38
Postat av: Mamsen

Vilka prinsessor. Så fina!

2010-01-14 | 18:32:01
Postat av: Rodge

Klart bra!



Du rockar på som f-n med dina teckningar, thumbs up! :)



// Rodge


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback