Se flere på HITME.NO

En het lördag! :)

2010-02-2322:36:11
Skrivet av Sandra Edlund

Äntligen kan jag skriva 10 meningar utan att det ska ta en halvtimme! Har nämligen haft bandage sen lördagen som gjort det lite svårt att skriva utan att använda sig av pekfingervalsen... och det tar ju sååå sjuk lång tid. Vem använder sig av den idag?

Som ni kanske förstår så blev det slagsmål i lördags slå jag skadade mig! Nääääärå! skoja ba! Jag drog på mig en riktig vurpa inne på Olearys när jag kom in i betongtrappan från snöyret utanför. Viiiiips så låg jag däckad och gjorde illa mig! Handen blev blå och jag har fortfarande problem med den... Vilket jag är skapligt less på!!

Men som tur var bröt jag inget och kan ändå försöka leva ett normalt liv. Jag jobbar och jag bakar och jag storhandlar.... Ibland glömmer jag liksom att jag har ont :)

Lördagen var perfekt! Umgicks med massa tjejkompisar nere på Olearys då 2 av mina vänner uppträder och kör slagershow. De hade även med sig ett gäng make up artister som skulle ha sminkat och stylat oss men tyvärr så satte snöovädret stopp för det :(

Men vi åt god mat och tittade på Melodifestivalen och sen gick kvällen väldigt fort! Det var riktigt kul! Har snott några bilder som Emma tagit med sin kamera :) Me like her camera!! ;)

Karin och jag funderar på vad vi ska beställa för mat!

Tjejerna innan de skulle upp på scen för att sjunga!



På sceeeeeen :)



Helvetes handen! :(



Emma, jag och Karin, syns det att vi alla 3 varit på andra sidan jordklotet för inte så länge sen? :)



Kvällens absolut bästa bild!! HAHAAA!! :)



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback