Se flere på HITME.NO

Solen, kom tillbaka!!

2010-08-1012:24:29
Skrivet av Sandra Edlund

Det sas att solen skulle skina idag!.... Hmmm... vart är den då?
Jag hoppas den tittar fram snart för det här är ju fruuuktansvärt tråkigt väder att ha semester i :(

Längtar tillbaka till Öland. Där sken solen och vi stektes! :) Men vi hade nog bara tur med vädret.... för dagen innan vi åkte regnade det och dagen efter vi lämnat det likaså!

Jag bjuda på lite härliga sommarbilder från Öland:



Det var dags för tattarna att ta husvagnen och åka... Haha... Det måste varit säkert mer än 10 år sen jag var iväg med husvagn och denna gång med 2 galna tattare! :)

Kändes som allt kunde hända! :)

Men vi kom iväg iaf.... ganska sent dock! Klockan blev närmare 05.00 när vi var framme och då var det inte speciellt pigga miner! :)



Men vi vaknade med ett leende på läpparna när solen lyste in genom husvagnsfönstrena! Grabbarna tog tag i varsin gitarr och satte sig ute på gräset och spelade. Nea diggade :)



Sen bar det vidare mot stranden. Så himla underbar sand!!! Love it! Isa testar sin nya bikini... tycker hon ser ganska nöjd ut! ;)



Nea leker med pappsen! :) Världens finaste blå ögon har denna tjej!!



Robban försöker bara vara cool ;)



Nyfikna på vad öland hade att erbjuda tog vi oss en tur för att äta lite god mat och hamnade på Böda Hamnen. Beställde in lite gott att äta och dricka och bara njöt!



Senare under kvällen åkte gitarrerna fram igen.... Såklart! ;)



Haha.... Tror att solen tog lite... Daniel fick sig en snygg bränna då han solat med snelugg!





Dagen efter åkte vi till Böda Sand och där var det folk!



Men även vi fick plats i en liten dunge där vi kunde gotta oss! Min stol ville inte vara med och vek sig när jag satte mig i den!



Snygging!



Efter lite avkopplande tid i solstolen var det dags för minigolf! Nu började allvaret! ;) Dags att visa vart skåpet ska stå! Koncentration! :)







Självklart utklassade jag grabbarna och vann överlägset! (SANT!!) Men mest synd var det om Robban som fick bjuda på glassen då han kom sist! :P



Full eller bara livsnjutare..?



Mer än 3 dagar fick vi inte därnere men vi bestämde oss för att åka tillbaka till Böda Sand sista dagen några timmar innan det begav sig hemåt för oss igen!
Något varmare i vattnet denna dag, så även jag var med ner till brynet!



HAHA!!



Grabbarna doppade sig!



Jag chillade mest! ;)



Vi åkte därifrån efter lite härlig shopping och helt underbara soliga dagar! Kändes lite tråkigt att lämna alla men enligt vädret var det nog bra! Som sagt... regnade dagen efter att vi lämnat Öland.

Nu får gärna solen komma hit så vi får njuta lite av den innan sommaren är slut!

Jag ska nog sätta mig i solstolen och vänta... ;)




Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback