Se flere på HITME.NO

Puuuuhhh... Det är mkt som händer och det ...

2010-08-0102:03:54
Skrivet av Sandra Edlund

img_6807 (MMS)

Puuuuhhh... Det är mkt som händer och det är svårt att hänga med! Så mkt roliga saker som jag vill hinna med och vara överallt samtidigt! Jättekul, men det tråkiga är att tiden går så fort och sommaren swichar förbi alldeles för fort!!  Men jag tog ut en semesterdagen igår och passade på att roa mig lite med en god vän som var på besök! Hade riktigt trevligt och festade långt in på natten! Hade en jättetrevlig kväll men mindre rolig bakfylla.... Men den var bara att ignorera då jag tagit på mig att laga 3 rätters till 10 glada matgäster. Mormors 75 årsdag skulle firas hemma hos oss nämligen. När främmandet gått var vi bjudna över till Camilla och Johan där det var gallej! Jag tog mitt sunda förnuft och körde denna kväll då jag ska iväg imorgon för att fota bikinis med en supersnygg ny tjej :) Ska bli riktigt kul!!! Så nu ska jag sova så jag är pigg o fräsch imorgon! God natt!!



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback