Se flere på HITME.NO

Dagarna går!

2010-08-1615:07:59
Skrivet av Sandra Edlund

Har jag sagt det förut kanske? Men det känns som tiden bara flyger fram! Jag hinner ju inte uppdatera något av vad som händer! Just nu sitter jag i solstolen hemma och är helt matt! Halsen bränner och det känns som jag håller på o bli sjuk :(

Sista dagarna nu på semestern och det sista jag vill är att bli sjuk då...

Samtidigt så känns det inte som att man haft någon semester, det har varit stressigt och dålig sömn och mat. Har fortfarande projekt inplanerade hela veckan men vet inte om jag måste se över de och prioritera om....

I torsdags så var jag i Sthlm och hälsade på min vän Malin som håller i en klubb där tillsammans med 2 andra tjejer. Jag tog med mig Josefin som aldrig varit ute i Sthlm uteliv tidigare och så mötte vi upp Frida på stället! Jättemysigt och umgås lite med tjejerna och träffa massa nytt folk!



Jag, Malin och Josefin!



I väntan på mat :)



Sötaste bordsdamen ;)



DJ Magnus Hedman spelade på stället, här tillsammans med Malin.



Jag och Frida!

Vi åt gott och drack vin i härligt sällskap tills terrassen stängde då gick vi vidare ett gäng.


Kommentarer:
Postat av: tanja

nice blogg du har brukar kika in i bland=) kram

Postat av: Sandra

Tack så mkt! :)

2010-08-17 | 01:08:05
URL: http://Ckrets.com

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback