Se flere på HITME.NO

Årets tjejkryssning, Del 2!

2010-08-0913:24:01
Skrivet av Sandra Edlund

Ni kanske minns att jag var iväg på en tjejkryssning för ett tag sen med världens härligaste tjejer...? La upp en Del 1 av denna kryssning och nu har jag även klippt ihop en del 2! Hahahaa...

Det har varit så himla kul att sitta och fixa med detta fast det har tagit en sån jäkla tiiiid! Jag är inte direkt något proffs :P

Iaf så var kryssningen så himla lyckad och jag hade för att krydda kryssningen lite extra gjort en liten tävling där tjejerna kunde vinna eller förlora stjärnor. HUR de gjorde det hade jag en liten lista på som skulle följas och det var kul o se hur engagerade tjejerna blev för att blir vinnare i detta! :) Bl.a vann du stjärnor om du sjöng karaoke, berättade för andra vilka underbara vänner du har, stod på borden och dansa vilt, räddade någon som ville bli av med ett fyllo... osv....
Förlorade stjärnor gjorde du om du tex gick och la dig innan kl.03.00, spydde under resan, hånglade med en slusk eller fick bortamatch med ett slusk!



Såhär glad blev Camilla när hon fick sin första stjärna! :)

Vinnare blev Carola som lyckades kamma hem flest stjärnor med sin knep ;)

Ett litet "snällt" filmklipp från denna resa komma här:



TACK tjejer! Jag hoppas vi gör om det snart igen!! :)


Kommentarer:
Postat av: Josefin

asg, fast det är ju galet det SKA vara på kryssning.

Postat av: Sandra

Ja det är ju det! ;)

2010-08-30 | 13:58:53
URL: http://Ckrets.com

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback