Se flere på HITME.NO

It's been a beautiful day!

2009-09-1021:40:16
Skrivet av Sandra Edlund

Sommaren har kommit tillbaka... för att stanna?? Jag som trodde att altanvädret var över och att det skulle bli kallare och kallare... så vaknar man och steks av en het sol!

Looooovely!

Tog mig en favorit i repris och gick ner till vattnet med Blackie och badade. ( En badade och den andra solade.... det är inte Blackie som behöver bli solbränd...)
Där är så himla fridfullt att gå ner under f.m när alla i området jobbar och det är helt lugnt och stilla nästan överallt. Där njuter vi av det spegelblanka vattnet och lyssnar på fiskarna som hoppar upp till vattenytan.

För övrigt så har det hänt lite på vår tomt då vi både haft arbetskraft hemma hos oss som satt upp gärdesgårds staket. Blev riktigt najs med lite mer inramat på tomten.



Det kostade dyyyyrt, men blev bra! Och underhållsfritt är det sen också ;)

Händer saker hela tiden på vår tomt med lite byggen här och där. Byggdes en trappa idag också. Finns alltid att göra när man har hus, som sagt! Imorgon ska sten/platt bygge påbörjas.

Själv är jag inte så hjälpsam när det kommer till det, utan jag står hellre och lagar god mat som bjuds på eller gör något annat roligt.

Dåligt med tid framför symaskinen har det blivit nu men så får det blir när solen visar sig framme!

Men måla kan jag gärna göra när jag sitter ute i solen så där passar jag på att få ut min kreativitet istället!

Ska visa något jag målat snart!





Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback