Se flere på HITME.NO

Fredagkväll....

2009-09-1122:10:43
Skrivet av Sandra Edlund

... och jag vill bara ligga hemma i den härligt djupa soffan och mysa ner mig i en morgonrock samtidigt som jag vräker i mig massa gräddglass...

Men vad vore en dag på slottet.... jämfört att sitta i en skitig stol på jobbet och vänta på att tidningen ska komma ut! Missförstå mig rätt. Jag gillar mitt jobb men ibland vill man bara vara hemma. Speciellt efter en natt som igår!

Men sen är det helg och vi är bortbjudna på en "Rock & Champagne kväll" imorgon kväll. Ska bli mkt trevligt! Sen blir det mys söndag! Länge sen jag och min gubbe fick lite "qualitytime" tillsammans. Har varit så mkt aktivt arbete kring huset hela veckan och jobb på det!

Idag börjades stenläggning runt altanen. Såg bättre ut än jag trodde... men får se hur det ser ut när det är helt klart...



Jag gillar att få det mysigt på vår baksida! Man vill göra så mkt på en gång bara... Men en sak i taget!


Kommentarer:
Postat av: Mamsen

Ni är så duktiga! Såg att det blev så bra. Tur att Roffe är så snäll och hjälper till. Alltid kul när man är fler.

2009-09-12 | 19:06:07
Postat av: Roger Sundberg

Ah, ser naisigt ut! :)


Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback