Se flere på HITME.NO

Lyckad lördag!

2009-09-2912:34:00
Skrivet av Sandra Edlund

Min lördag var lugn och skön... tog min älskade bil och brummade ut till festen där grabbarna spelade! Det var en 35 års överraksningsfest där jag kände igen några ansikten men inte mer än så...

Blev bjuden på en härlig tacobuffe och väntade in att grabbarna skulle börja spela! De var nervösa men fixade det där galant! Första giget inför sittande publik! Det förtärades några klunkar öl innan de satte igång ;)



Kameran hittade även mig på festen, ser otroligt förväntansfull ut ;)



Goa o glada grabbar innan spelning!



Daniel sjunger: "sommaren är kort, det mesta regnar bort....." eller? ;)



*doooom doom dom do do do dooom dommm do*

Min tanke var att jag skulle åka dit och titta på grabbarna och sen bege mig hemåt igen men jag blev kvar hela kvällen. Vi åkte hem närmare 03.00 istället. Alla på festen var otroligt trevliga och roliga och ett väldigt härligt gäng som bjöd på sig själva. Inte mist födelsedagsbarnet :) Han fick sjunga med grabbarna och visa hur man rockar ordentligt!



Vilket han gjorde galant!

Verkade som alla blev lite sugna på att sjunga då SingStar åkte fram sen och vi satt och sjöng hela natten! Det är ju för roligt med SingStar! I love it! :)

En helt OK lördag i nyktert tillstånd! Körde hem mig och Baby i pärlan!


Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback