Se flere på HITME.NO

Aftonbladet publicerar!

2009-09-0316:41:53
Skrivet av Sandra Edlund

Komiskt! Sitter och tittar på en bild av mig själv i sammanhanget Speedway Målilla, där vi fotades tillsammans med en sponsor vid namn Kenneth Engström från Nordicbet!

Artikeln har inget med oss tjejer att göra men rubriken lyder "Brudarna gör mig säker"

Det artikeln handlar om är Poker och Finnkampen som går i helgen. Artikeln nämner Tomas Brolin, som jag fortfarande har kontakt med sen mer än 1 år sen då vi sågs i Monte Carlo då jag var med i EPT och spelade.
Där det står att han inte kommer vara med i Finnkampen utan Kenneth tror på sina starka kort som är 2 tjejer istället. Hade jag vetat det då hade jag tagit ett snack med sponsorn och sagt att jag kunde åkt ;)




Klicka på bilden om du vill komma till artikeln där du kan läsa om det!


Kommentarer:
Postat av: Rodge

Du har den bilden och artickeln oxå (som Anne på fb) men jag hittar den inte på aftonbladet site, och även din länk ger "dead end"... :( vill ju se artickeln (och om det är min bild de använt (som jag skickade till Liz, inte till aftobladet....) Har du artickeln eller en skärmdump sparad?



Rekommenderar Sigges District 9 filmen, om man gillar en annorlunda skruv på sci-fi, action, och betänksam/politisk behandling av flyktingar och deras läger på denna planet i dag... såg den i veckan och gillar den som f-n, mycket för att den är så annorlunda på alla sätt o vis.

trailer på
www.d-9.com



// Rodge

2009-09-04 | 19:53:26
URL: http://www.rogersundberg.com
Postat av: Sandra

Hej Roger!



Tyvärr så får jag inte fram länken längre, vet inte om de klippt bort den helt plötsligt eller vad som hänt. Igår fungerade den. Stod inget om oss till artikeln, bilden hade inget med artikeln att göra. Tänkte dock inte på om det stod vem som var fotografen. Men kan tänka mig att det var "aftonbladets" fotograf som tagit denna bild.



// S

2009-09-04 | 23:22:14
URL: http://blogg.ckrets.se

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback