Se flere på HITME.NO

"This is it!!"

2009-10-2902:44:10
Skrivet av Sandra Edlund

Det har varit några lugna dagar med nackspärr! :( Tråkigt tråkigt... inte så man blir helt handikappad men det är jobbigt att göra saker hela tiden då man kan glömma att man inte kan röra huvudet men blir så fint påmind hela tiden....

Så dagarna har jag tillbringat vid mitt ritblock! Lagom mkt aktivering för mig ;)

Såhär har det sett ut bland annat....







Den första ritningen jag gjorde... Varierar väldigt i ljus och kvalite...

Idag när jag vaknade kändes det lite bättre med nacken... inte riktigt bra men på bättringsvägen iaf :) Vilket kändes skönt eftersom jag bokat biljetter till mig och Baby för premiären på Michael Jacksons film "This is it"

Han hade ingen aning om att jag bokat biljetter utan bara fått tillåtelse att inte planera in något idag. Så jag gjorde en härligt god italienskinspirerad kycklinggryta till oss som vi myste i oss innan vi åkte in till stan.

Filmen var otroligt sevärd och jag skulle kunna se den hur många gånger som helst! Riktigt imponerande hur pass duktig han var med tanke på att han inte är varken 10, 20, 30 eller 40 år utan närmare 50 år och fortfarande var han kung på det han gjorde!



Kommentarer:
Postat av: Robban

Jättetack för en superkväll älskling :-)! Såååå sjuuukt god mat du gjorde och jag håller med, det var svårt att slita blicken från bioduken :-)!



Det är väl snart premiär för en annan bra film vi ska se oxå, eller hur ;-)?



kisses

2009-10-29 | 08:23:46

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback