Se flere på HITME.NO

Stel i kroppen..

2009-10-1414:11:23
Skrivet av Sandra Edlund

Det känns som någon har kört över min kropp! Sååå stel i kroppen. Jag tror aldrig det har varit så skönt att ta ett riktigt riktigt varmt bad igår. Tände lite ljus för mig själv och bara slappnade av...

Men det healade inte min kropp helt och hållet. Känns ändå i leder och muskler. Jag har verkligen rört mig ovanligt mkt den sista tiden. Så lite som att gå ut och gå med Blackie 45 minuter varje dag kändes efter några dagar i ryggen (?) hur nu det är möjligt.... men jag har inte gjort annat än varit ute och gått så jag antar att det har med det att göra... ?

Sen var det dags i måndags och som jag skrivit tidigare så är det grymt svårt men jäkligt kul och vår lärare Carmel är sjukt duktig. Hon är med i en grupp som kallar sig Ragdollz och jag sökte upp lite filmklipp med henne och hittade lite smått o gott.





Som sagt grym grym grym!

Här är ett filmklipp med Ragdollz:



Har just letat upp låten vi dansar till på Spotify och kanske ska försöka dansa bort min stelhet här hemma :)

Låten heter "Hotboy" med Christina Milian.



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback