Se flere på HITME.NO

Lugn och skön dag!

2009-10-1922:13:56
Skrivet av Sandra Edlund

Det vart en otroligt lugn och skön dag för mig! Jag bara var... och filosoferade för mig själv.

2 långa promenader med vovven har det blivit under dagen och en skissning av en vampyr.... hehe! Inspirerad av boken antar jag.
Baby tycker jag blivit helt galen i vampyrer. Han kan ha rätt. Filmen var så bra att jag blivit påverkad av den i olika sammanhang. Vill ju inte annat än att nästa film ska ha premiär så jag får se den!

Tills dess så tänkte jag att vi kunde börja se serien som folket pratar om "True Blood" och som ska vara lik twilight... Men jag vart sååå besviken! De går ju inte att jämföra! Inte alls samma romantik och spänning. Jag garvade mer åt deras accent och det hela kändes mer som en parodi.

Någon som följer denna serie som kan ge mig en anledning till att inte ge upp hoppet om den?



Kommentarer:

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback