Se flere på HITME.NO

Lördagsunderhållning!

2009-10-1214:41:24
Skrivet av Sandra Edlund

Lördagen fortsatte hemma hos Karin under kvällen. Hennes syster hade anlänt innan mig och när jag kom så var det massa mys. Ljus tända överallt och chips, ostbågar, morötter, korvar, dippar och drinkar stod framme på vardagsrumsbordet!

Jag öppnade min flaska rött och satte mig med det trevliga sällskapet. Systrarna Hardman är verkligen ett härligt syskonpar. Även fast de har sitt egna språk och kan avsluta varandras meningar så känner man sig aldrig utanför. Man blir som en i familjen och vi kan sitta och prata om precis vad som helst!

Kvällen till ära så var det Sverige-Danmark i kvalmatch för VM och jag har nog aldrig varit med om ett par värre fotbollshulliganer! Jag höll på o dö av skratt när Sveriges nationalsång började och både ställde sig upp! Hahaa... o inte nog med det, under hela matchen satt Karin beredd med knappen över "Mera Mål" låten som skulle gå igång OM nu Sverige hade lyckats göra ett mål. Vi hade alltså en riktig fotbollskväll på tjejvis! Vilket är mkt trevligare än en grabbkväll som tittar på fotboll! Ni killar skulle bara veta ;)

Tyvärr blev det ingen seger för Sverige och det ser mkt mkt mörkt ut för Sverige om att få vara med i VM. Herregud! Vilken tragedi..... Landskamper är ju bland det roligaste som finns! :(

Efter matchens slut drog vi oss ner mot Centro där Sofias pojkvän hållt till under kvällen och innan vi gick in så mötte vi upp min sötaste tillsammans med hans grabbar då de haft en fotbollskväll på O'learys.

Det roligaste var ändå när vi mötte upp de och Karin gick fram till heeeelt fel person, Henrik, som hon trodde var Daniel och tackade för i lördags!! ( Daniel var med och spelade på hennes bröllop i lördags) Han kontrade på en gång och "tack själv gumman *flirt flirt*!! Hahaa... tills hon såg Daniel kom fram från ett annat hörn! Hahahhahaaaa...

Det var verkligen kvällens höjdpunkt! :) Så roligt!

Vi minglade runt lite med drinkar och sen tog jag och Baby en "tidig" buss hem!



Kommentarer:
Postat av: Karin

Haha, jag kände att vi inte hade skrattat på ett tag så därför gjorde jag ju det där :) Visste ju hela tiden att det inte var Daniel ;0) Det bästa var ändå att han Henrk tog chansen och tackade tillbaka! Hade en jätte rolig kväll verkligen o ser redan fram emot nästa. Kanske en partykväll ute i Borsökna? :)

Kram

2009-10-12 | 17:39:01

Kommentera inlägget här:

Navmn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:


URL:


Kommentar:


Trackback